top of page
  • DartsPL

Darterskie wymówki

Przegrać mecz ludzka rzecz, ale przyznać się, że porażka była zasłużona to już inna para kaloszy. Przecież za każdym razem zwycięstwo było bardzo blisko, a decydowały wyłącznie czynniki niezależne od nas.


Kto na turniejach bywa, ten wie co powiedzieć po przegranym meczu. Kto jeszcze nie zadebiutował, a chce się wkupić w łaski, to może skorzystać ze ściągi, jak należy narzekać na turniejach darterskich. Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka, bo między innymi dzięki irracjonalnym powodom naszych porażek, nie potrafimy przestać grać w darta i za to kochamy turnieje!


100 najczęstszych darterskich wymówek

1. W domu lepiej mi idzie

2. Nie miałem ostatnio czasu trenować

3. Za długo czekałem na mój mecz

4. Grałem mecz po meczu

5. Linia rzutu jest za blisko

6. Zabrakło mi podestu. Z linią to nie to samo

7. Przecież ta tarcza jest krzywo

8. Marker za wolno liczył

9. Marker popełniał błędy

10. Marker liczył na telefonie

11. CiÄ…gle ci z tarczy obok chodzili mi przed nosem

12. Możesz stanąć za mną, a nie obok?

13. Nie przeciskaj siÄ™, bo tu gramy

14. On cały czas krzyczał po dobrej kolejce

15. Przegrałem, bo on się spóźnił

16. Sorry, nie słyszałem wołania

17. Strasznie chciało mi się sikać cały mecz

18. Przesadziłem z alkoholem

19. Bez trzech piwek nie umiem grać

20. Pół Polski jechałem i wstałem o szóstej

21. Tu jest za ciasno

22. Za wolno rzucał, wybił mnie z rytmu

23. Za szybko rzucał, wybił mnie z rytmu

24. Wszystkie lotki ściągało mi w prawo

25. Pierwsza lotka wszystko zasłoniła

26. Na dystansie było dobrze, doubli zabrakło

27. Tu jest za jasno

28. Tu jest za ciemno

29. Słońce świeciło mi w oczy

30. Zabrakło wiśniówki za barem

31. Kupiłem nowe lotki. Gram nimi pierwszy raz.

32. Nie naostrzyłem grotów

33. Ciągle przekraczał linię rzutu

34. Mój telefon akurat wibrował

35. Nie umiem grać w długim rękawie

36. On mnie cały czas rozśmieszał

37. Widziałem podwójnie i celowałem w drugą tarczę

38. Miałem zakwasy

39. Specjalnie zaczynałem od podwójnych. Gram double in

40. Dałem mu wygrać, żeby się nie złościł

41. Nie umiem grać po obiedzie

42. Nie mogłem się skupić

43. Przyszedłem pierwszy raz na turniej

44. Zrobiłem to specjalnie

45. Zapomniałem okularów

46. Za bardzo się stresowałem

47. Popatrzyłem na jego licznik

48. Źle policzyłem

49. To jednak nie jest model lotek dla mnie

50. Mówiłem, że muszę kupić nowe lotki

51. Zabrakło tylko szczęścia

52. Ostatnio jestem bez formy

53. Za dużo grup. Powinna być drabinka prawa-lewa

54. Przegrałem przez monetę. Powinny być środki

55. Zgubiłem piwo

56. Piwo skończyło się w trakcie meczu

57. Wszyscy patrzyli siÄ™ jak gram

58. WziÄ…Å‚em nie swoje lotki

59. Zapomniałem, ile zostało

60. Normalnie takie mecze wygrywam

61. Przegrałem z inwalidą

62. Ja rzucam dobrze, ta lotka źle lata

63. Nie mogłem dobrze chwycić lotki

64. Mam dosyć tej gry

65. Kupiłem lotki dla leworęcznych

66. Piórko mi się rozkleiło

67. Ciągle piórko mi spadało. To nie jest w ogóle kształt dla mnie

68. Oddałem lega, żeby było wyrównanie

69. Nie umiem grać w deciderach

70. Nie lubię grać w parach

71. Nie potrafiłem dobrze się ustawić

72. To już za późna godzina na grę

73. Rozkojarzyłem się

74. Grip mi się stępił

75. Nie trafiałem przez gruby pająk

76. Myślałem ze trafiłem potrójną, a to była pojedyncza

77. Nie było opony wokół tarczy

78. W domu gram z oświetleniem, inaczej nie umiem

79. Wolę grać w lucky looserze

80. Zagadał mnie i się rozkojarzyłem

81. Marker się ruszał po każdym rzucie

82. Zagrał na średniej 70. Nie miałem szans

83. Rozluźniłem się prowadząc 2:0

84. Odpadłem, żeby szybciej wrócić do domu

85. Nie zdążyłem zapalić

86. Przegrałem, żeby nie być trzeci i nie musieć liczyć

87. Dziewiętnastek zabrakło

88. Wygrał, bo zaczynał od dziewiętnastki. Jak można tak grać?

89. Z nim akurat nie umiem grać

90. Miałem zimną rękę

91. Muzyka była za głośno

92. Jak można grać bez muzyki?

93. Przegrałem, bo to plastik. W steela bym wygrał

94. Miałem podejście na 14 lotkę

95. Miałem za długie shafty

96. A na rozgrzewce nic dobrego nie rzucał…

97. W domu mam innÄ… tarczÄ™

98. Nie trenowałem na tej tarczy

99. Ten mecz i tak był o nic

100. Nie mogłem trafić potrójnej 20

Ile meczów, tyle powodów do narzekań i za to też wszyscy kochamy darta :-)


Autor: Tomasz Brodko

Post: Blog2_Post
bottom of page